Folyamatosan emelkedik a Comedy Central népszerűsége: októbertől januárig minden hónapban, legalább 10%-kal nőtt, mostanra pedig megduplázódott. A kereskedelmileg leginkább jelentős 18-49-es korosztály esetében a percenkénti átlagnézőszám (AMR) szerint a Comedy Central a hetedik az összes televízió rangsorában – közölte a csatorna.
Az év első hónapjában egy Comedy Central-néző átlagosan 69 percen keresztül követte figyelemmel az adást. „Azelmúlt két év alatt több mint 80%-kal nőtt portfoliónk piaci részesedése a 18-49-es célcsoportban. Mindemellett a régióban is erőteljes terjeszkedést folytattunk, elsősorban a Comedy Central és Nickelodeon márkáinkkal. A Paramount indításával nem titkolt célunk, hogy a harmadik legerősebb televíziós portfolió legyen a miénk Magyarországon” – jelentette ki Bartosz Witak, a Viacom Közép-Kelet Európáért és Izraelért felelős regionális vezetője.
A képen a Jim szerint a világ, a Comedy egyik komédiasorozata.